BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/27/2009

Snabb uppdatering

en snabb uppdatering, jag är sjuk och håller på att somna, har blivit förkyld och har lite ont i halsen, lite bättre idag än igår dock, hoppas jag är frisk så jag kan gå på öppna förskola imorgon bara.
I lördags hade vi vårt mini dop, Marcus min älskade prins var en riktig ängel, han hade ett leende på läpparna igenom hela dopceremonin, han skrattade till och med när han fick vatten på huvudet, och plaskade runt lite med händerna i vattnet. Han visade alltså med andra ord upp sig från sin allra bästa sida.
Resten av helgen spenderade jag med syster, igår va vi på stan och köpte mig ett par nya bh:ar,, behövdes verkligen, och idag köpte jag mig ett par gympaskor, får ju skämmas att gå med pälsskorna nu när det är sommar grader här.
Syster for hem idag.. :( Saknar henne redan. Alldeles för länge mellan gångerna vi ses.
Min andra syster som är gravid har gått över tiden. med 8 dagar nu, och än har hennes lille kille inte visat sig vilja komma ut till den stora välden så han varken har fixerat sig och hennes livmordertapp inte är mogen än.
Helgen har varit superb!

Hockeyn var ju inge vidare, men orkar inte älta det nu, för nu väntar en härlig säng.
Kramar A

0 kommentarer: