BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/28/2009

Bajs rent ut sagt

Är snorig, men ändå är det lite bättre idag.
Marcus däremot har världens värsta bajs!!
Jag jobbar med sånt, bajs alltså,,och är inte känslig för fem öre, men ärligt talat har jag fått kvälvningar idag av lille söta Marcus avföring, vette fan, det stinker typ mag kräka, vette tusan vad det är, knall gult som majspure och luktar fan rent ut sagt, och det kommer ofta också, tycker att det stinker i hela lägenheten, självklart bajsade han när jag va ute med Annika så det var bara att stanna till på en liten grädplätt (tur det va varmt ute) och byta, men ojjj inga blöjor eller våtservetter sen han bajsade på sig ute på stan igår, tur att Annika var med och har resurser.
Hoppas innerligt att detta går över snabbt för det är vidrigt, jag som inte är känslig, fattar ingenting
Känns som om jag har det på mig,, i mig, känns som om lukten kommer ut från mina porer, och likaså hans. UHHH

Kramar A

1 kommentarer:

Paw sa...

Hej! Jag undrar om du är intresserad av at köpa handgjorda barnkläder? Ta dig en kik och säg vad du tycker =)