BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/22/2009

8-månaders kontroll

Ännu en dag har sprungit förbi...
Var iväg till BVC på förmiddagen, Lilla killen väger nu 9580 g och nästan 73.9 lång så han har inte gått upp mycket alls, hon tyckte till och med att jag skulle ta ett extra mål mat om dagen och ge honom, han har absolut inte gått upp för lite, men det skulle inte skada och kanske skulle han sova bättre på natten då sa hon, så framtiden får väl utvisa, annars var hon imponerad över att han kunde så mycket, och särskilt när han tittade upp på lampan och pekade med hela armen när jag frågade vart lampan var, -det brukar dom kunna när dom är 10 månader sa hon.
Så snacka om att stoltheten grodde i mig :)
Hon tyckte också att det va bra att vi skaffat hjälmen, jag va rädd att hon skulle tycka att vi var överbeskyddande, men hon sa samma sak som vi resonerade, att han är så tidig, och är inte riktigt redo att förstå att man ska ta emot sig än, så det kändes också skönt faktiskt.

Vid halv 4 tiden for jag iväg till odenplan till Maja och Linus men Linus var inte hemma, umgicks med Maja och Felix tills Viktor kom vid kvart i 6 tiden och gjorde middag åt oss. Det va roligt att se Marcus och Felix leka med varandra, dom är så söta med varandra. Killen och storen. Vi fick även en massa barnmat av dom som Felix inte kan äta nu när han testar allt utan laktos, det är bara att tacka och ta emot, barnmat är inte billigt.
Nu väntar ett avsnitt av 90210

Kramar A

0 kommentarer: