BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/20/2009

shopping

Jisses, känns som om allt går baklänges här, Marcus har ju sovit hela nätter från ca 9 till 06 ändå sedan i stort sett han va nyutkläckt, sen han blev förkyld har allt gått åt andra hållet, nu vaknar han som en väckarklocka vid 02 och ska äta, och han ger sig inte, han sätter igång gallskriket så ingenting annat hjälper, och man orkar inte ta den fajten på natten, även om man vill, nu natten som var åt han 3 gånger!!!!
Jag VET at han klarar sig utan att äta så varför denna ändring?? Usch!

Dagen bringade barnbidrag, så jag gick in på Pippilotta och beställde ett 5-pack med bodysar åt Marcus, alltid bra att ha lite ombyten, sen beställde jag fina ljusblå baby servetter som vi ska ha på lördag, två pack tallrikar för 15:- och en pipmugg.
Sen fortsatte pengarna att bränna i fickan så jag for in till Mörby, mötte upp Annika och gick och kollade runt i centrumet där, och självklart blev det shopping.
Här är listan

  • En jätte fin vit body med slipover som ska bäras på lördag
  • Ett par super läckra skor till lilla killen
  • 2 stycken iskubsfack så jag kan frysa in lite "barn" såser
  • Massor av mat så jag ska göra egen barnmat

Kändes som att det va betydligt mycket mer, men tydligen inte ,, hmm

Neee, orkar faktiskt inte skriva mer. Nu somnar jag strax känner jag

Kramar A

2 kommentarer:

Tina sa...

Men det är jättevanligt i den här åldern. :-) En ny utvecklingsfas, och det brukar ge med sig inom några veckor. Det märktes på Lyckeli med, men det har mer handlar om att hon vaknar och är ledsen runt midnatt, och vi får vagga och bära och trösta länge innan hon somnar om. Håll ut!

ejlin sa...

VAD HÄNDER PÅ LÖRDAG??? tydligen nått man inte har blivit inbjuden till