BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/17/2009

Fredag

Då har denna dagen gått förbi också.
Sprang och jagade Marcus här runt lägenheten så jag till slut flåsade lite lätt och blev andfådd, blev otroligt less och tänkte att så här kan jag inte springa runt hela dagen, så jag ringde till Maja (Viktors brors tjej) och frgåade ifall vi skulle ut på promenad,, men hon hade andra planer, hon skulle ut en kortis på momangen men det hann ju inte jag med i alla fall, hon skulle kolla ifall hon hittade en sån där tyghjälm, till Felix, så jag sa åt henne att ifall hon hittade dom, kunde hon ju köpa med en extra så får vi väl se då.
Det va så roligt, för Viktor har pratat om denna tyghjälm i hundra år, även för dom när Felix ramlade som allra allra mest, men dom kom aldrig sig för att köpa nån, så då säger hon i telefonen idag att hon hade hittat en sån bra hjälm, den såg ut som en pannband med tyg , som en brottarhjälm sa hon, men hahah vad trodde hon att Viktor hade pratat om då? En hockeyhjälm eller?? :) Rolig syn, kanske ska köpa en sån med ett visir också så han inte slår sig i ansiktet, och kanske linda in honom i bubbelplast så han inte slår sin lilla kropp.

Ringde vidare, ringde till Viktors pappa Hjalmar för att höra ifall han ville ut och gå, men fick inge svar, ringde till Annika, men trodde att jag skulle va ute för sent, att hon redan hade hunnit varit ute, men jag ringde i rättan tid, så jag skyndade mig iväg till Mörby och det blev en tre timmars promenad, riktigt härligt.

Viktor kom hem vid 7 tiden, men hjälmen, Maja hade köpt den och lämnat av den på hans jobb, Marcus tyckte inte om den nå vidare och han ser inte riktigt klok ut i den, ska visa bilder sen, men alltså, han har inte ramlat en enda gång när han fick på sig den, efter att han badat la vi ner han på golvet (då utan hjälm) så tog det 3 sekunder så slog han i bakhuvudet.
Vi får väl se hur det går imorgon.

Kramar A

0 kommentarer: