BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/18/2009

Den där hjälmen...







Ja det var ju den här hjälmen Prins Caspian, kallar vi honom, han är ju för söt, han bryr sig faktiskt inte så mycket om att ha den på sig som tur är, men vilken skillna på mig!!!
Jag är betydligt mindre orolig vågar ha honom ståendes vinglandes själv nu, men han är ju så goo, nu när han har stått på samma ställe i 10-15 minuter så börjar han skrika så när jag ställer mig bredvid honom slänger han sig i min famn, så han vill ju inte ramla, men inte vill jag ju att han ska va beroende av att komma ner via oss heller, men jaja, han har faktiskt tagit emot sig i alla fall 3 av 5 gånger när han väl har ramlat, så när man ser att han börjat fatta galoppen blir det ingen hjälm heller, ja tycker ju innerst inne att det känns hemskt att han ska behöva ha den. Men som sagt, han bryr sig ju inte, och han slår sig inte, han gråter i alla fall när han ramlar, mer för att han blir rädd...
For iväg på ett träningpass idag, medel... -För dig som redan har god kondition
hahaha va tusan har jag att göra på ett sånt?? Jaa det är frågan, kanske hade jag klarat av det, om det inte vore för att jag hade en liten topp på mig under tröjan, ingen bg eller nåt som höll fast mina små taxöron, så det hoppade ju och slängdes hit och dit och det var så störande att jag inte kunde koncentera mig, sen gjorde inte träningvärken i benen från step passet det bättre heller, så när nedvarvningen sattes igång tog jag min jacka och gick ut på mina skakiga ben, så nästa gång det blir ett medel pass, ska jag ha på mig nåt med bygel, och sen kunna röra på benen. förstå hur störande det är att jogga runt där i rummet när 60 taggarna springer om en med världens fart...
Kvällen bringade robinson och en påse chips, Mums!!
Nu väntar sängen,, jag är sjukt trött.
Kramar A

1 kommentarer:

Rebecka sa...

ser verkligen ut som en prins eller nåt ja.. ;)