BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/06/2009

En ny härlig dag i solen

Blev ingen öppenförskola idag, hahaha jag tror ju att jag fortfarande har en liten nyutkläckt litenbebis, jag hade läst informationen innanmen jag kopplade inte alls att det stod att det var för bebisar 0-6 mån
Tänkte ju inte på att Marcus är äldre än så. haha men det visade mig runt och så, jätte trevligt, så jag ska gå dit imorgon i alla fall, förhoppningsvis följer Annika med, roligare om man är två, jag är ju så blyg också.

Annars var det lugnt, jag och Marcus var ute och gick i solen, gick förbi ica, jag köpte mig en cola calippo, sen satte vi oss i solen på e bänk, eller jag i varje fall, så satt jag och åt min glass medan Marcus satt och knaprade på ett smörgåsrån, fick en sån lyckokänsla över mig där jag satt.

Ikväll var jag iväg på ett step pass, oj FYYY vad dålig kondis jag har, och jag fattade ju inte hälften, koncentrerade mig på stegen, armarna vare inte ens att tänka på, jag trodde väl att jag skulle va liiiite bra på det eftersom jag har tränat aerobic och step förut, men icke, men tydligen kör som samma pass mest hela tiden, så jag lär mig väl om inte annat.
Men tro tusan jag kommer att ha en nådig träningsvärk imorgon.
Men det känns skönt, skönt att komma igång med nån träning av nåt slag.

Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

va duktig du är gums :) kraaaam