BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/13/2007

Cambridge

Nu ar jag i england. Har just kommit hem fron kliniken och nu ar tandstallningen borta. jiiihhha. Aven fast det inte ar riktigt rakt sa ar jag valdigt nojd. Och nu borjar jag kanna mig som 25 och inte 14 hahaha fick daremot en natttandstallning som jag ska ha, men aven nu i borjan ska jag ha pa mig den varja dag o natt i 3 veckor, men det gor inget, for den va genomskinlig, so jamfor jag med ralsen e ju detta rena drommen. Och huvva se ligen, imorgon ska jag med ett tag som gor harifran 04.39 fattar ni? maste alltsa stiga upp 4. Det senare taget gor att jag e pa flyget kl 7 och det har jag alltid tagit men nu ar det tydligen mer sakerhetskontroller sa da e det inte sakert att jag hinner sa det e battre att ta det sakra fore det osakra. Hoppas att det finna nat harligt golv att sova pa. Eller far jag val sitta o strackroka i tre timmar. Har ju kvar ett paket. Tankte ju sluta snusa nu o roka, men far gora det nat lonen kommer eftersom det e dyrare med nico tuggummin an sjalva nikotinet men det e det vart i slutandan nar man har klarat det i alla fall. Roka kommer jag att kunna sluta med ratt latt s[ jag inte roker jag e hemma, men det kommer att bli svart pa jobbet, for do gor man ju alltid ut o roker annars for att fa en trevlig liten pratstund, kanske far folja med anda fast jag inte roker helt enkelt. Jaa ska umgas lite med svarmor nu innan det e dags att forsoka sova lite till klockan blir 4. FYYYYYYY fAAAAAAN!!!Tyck synd om mig allihopa nu.
Kramar A

2 kommentarer:

Rebecka sa...

kan ju inte vara annat än glad för dej nu när du inte har din tandställning längre, angela!
och tänk på mej, jag ska va på arlanda kl 05! well well. Hörs i morn du! KRAAAAAAAAAAM!

Angie sa...

men hallå vadå? Du ska väl inte åka förrän den 20:onde typ?? Nu fattar jag ingenting. Va gör du på arlanda människa??