BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/16/2007

naglar & långpromenad



Igår eftermiddag for jag till Åhlens och mötte upp Elin och köpte lösnaglar. Sen får vi hem till henne efter en god middag och satte igång och börja klista limma och fila. mina vart inte ett dugg bra, men strunt samma, man får i alla fall känns sig lite kvinnligare till sommaren :) Till klistret blandade vi en grogg och kände lugnet sila mellan vindarna.

Idag var ju egentligen min första dag på semestern och det va ju soigt o fint så ja kände att jag ville ta vara lite på vädret så jag och Viktor fick ut på en långpromenad med Selma. Gick åt det hållet av Danderyd vi fortfarande inte ha sett, och jäklar vad fint det va, kändes som om man va ute på landet. Sjukt idylliskt. Vi va ute i nästan tre timmar, och detva riktigt skönt, fick lite färg på fötterna som nu ser skitiga ut. Fick världens kant från skorna. hahah läckert.
Sen gick jag till Åglens i Mörby för att köpa lite aceton så jag kunde få bort mitt jävulst fula nagellack, men det blev inte mkt snyggare nu heller.
jaja SMESTERN HAR BÖRJAT PÅ RIKTIGT!!
Kramar A

0 kommentarer: