BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/23/2007

Drömmer mig bort

Sitter här i regn och rusk och drömmer mig bort.
Jag & viktor fick för oss att åka på en sista minuten resa i år, men det passade inte ihop med hur vi var lediga, så vi bestämmde oss för att försöka spara ihop lite pengar och resa nästa sommar. Så nu har jag och Maria
suttit och kollar lite resmål, för hon och Micke hade planerat att åka till tunisien, och när jag satt och tittade bestämmde jag mig för att dit vill banne mig jag också. Bara titta på bilden, hur skönt ser det inte ut? Vita stränder med klar blått hav,det finns att man kan rda kameler öknen, hur häftigt vore inte det? med mera med mera, fanns hur mycket som helst! Åhhhh nu vill jag att Viktor ska komma hem så jag får berätta mina planer, så får vi se vad han tycker om det. Han vill ju egentligen inte till nåt turist ställe, men va fasen, vart ska vi då? outbacken i australien, men spindlarna och ormarna? Uhhhh nej tack. Priserna till Tunisien var också bra, typ runt 5-6000 och då var det all inclusive hotell, med alla måltider och drycker inkluderade. ja tack!!! :D
jaja framtiden får utvisa.
Annars händer det inte mycket roligt nu för tiden. Det regnar och har sig, man sitter framför data burken, sitter framför tv-burken, man sover och semestern bara tickar iväg.
Selma e råå knasig, hon löper typ, Hon försöker att para sig med Viktors arm heeela dagarna, han blir såå less på henne =) Vilket e förståligt, hahaha hoppas det gå över snart.
Kramar A

0 kommentarer: