BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/25/2007

Många bil timmar

Blä. Alltså jag ljuger inte, telefonen har ringt o väckt mig minst 10 ggr denna förmiddan, så jag va tvugnen att ligga i sängen till 13, tänkte att nu harjag blivit väckt så mycket!! Så jädra störande! Och självklart var det ju inte till mig heller, som gör det ännu mer frustrerande.
Jajaja, i natt kockan 00.00 fick jag lööööön. weeee den satt bra efter att ha varit snuspank i 3 veckor. Inte kunnat köpa mig nåonting, tyvärr är det ju en sån här tråkig månad i räknings vgen då det kommer el och tv & radio räkningar och sånt + då att jag har lite skulder att betala igen, så det blir ju ingen super rik månad, men ändå skönt att veta att jag har lite mer än 0.80 öre på kontot =)
Imorgon så åker jag till Umeå, där jag kommer att stanna i ca 2 veckor. Pricken över i:et är att jag får skjuts hem igen så jag slippe betala nån flygväg för imorgon så åker vi med Viktors mamma. Viktor och hans mamma Mona ska dit och tömma en lagerbox bara så dom åker hem igen på Lördag. Ska faktiskt bli skönt att komma hem ett tag, känns som att man hinner göra lite mer, än när det bara rör sig om nåra dagar man är hemma.
NU ska jag hoppa in duschen och gå iväg till Mörby Centrum.
Pengarna bränner i fickan ;)
Kramar A

0 kommentarer: