BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/14/2007

Hemma igen del 1

var ska jag börja? kom hem från england igår. Redan tidigt på morgonen insåg jag att jag hade åkt på en stört förkylning. Så jag satt på planet och snorade och va tät och nös stup i kvarten och självklart hade jag ingenting att torka mig runt näsan med så jag satt med handen ÅHHHh så fräscht. Nope I know.


Jände en ganska spännande grej igår, Svärmor släppte ju av mig klockan 4 på tågstationen, där går jag i lugnan ro,, köper en biljett och börjar gå till tåget, tänder en cigarett som jag hade kvar : mmm va gött!!


Går vidare till tåget i alla fal, och ut kommer en tåg konduktör


- hello, does this train go to stansted airport? frågar jag


- Smoking at this trainstation is strictly prohibbited, turn out your cigarett now! Säger han


- Ohhhhhhm sorry I didn´t know that säger jag lite förskräckt


- This has been decided over three weeks ago!


-Ohhhh sorry, i´m from sweden i didn´t know that i´m so sorry...


- IF YOU DON´T TURN OUT THAT CIGARET NOW WE HAVE TO TAKE LEGAL MATTERS INTO THIS. I´LL HAVE TO CALL THE POLICE!


vvvvvvaaaaaaaa?? trevlig prick, höll på att skita ner mig.!!!! Sprang o släckte den, och skakade i hela kroppen, skulle jag missa planet och ringa till svärmor och säga att jag satt på polisstationen för jag rökte en cigg? gu bevare mig väl. men det gick bra i alla fall, och just innan vi kommer till stanstead prtar han i mikrofonen på tåget och berättar i två minuter att det e förbjudet att röka på tåget, utanför tåget, på tågstationer, inne på flygplatsen, utanför flygplatsen och över allt runt omkring! vaa?? Gooo till dom tio personerna som satt på det morgontåget va nog det riktat mot mig. Herre min ge..





Annars har det varit riktigt bra, Cambridge är en riktigt fin stad.



Skriver mer imorgon, måste ut med vovven nu

kramar A

0 kommentarer: