BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/30/2007

Fullt upp

Oj oj nu har jag verkligen haft några fullspäckade dagar här.
Kom ju till Umeå på Torsdags kvällen, första gången Viktor satt vid ratten, som jag va med alltså, och han körde faktiskt riktigt bra =)
Kom fram hit på kvällen vid 6 tiden, träffade systeryster sen satt vi bara och mös hemma. Jag & pappa var väl ute en sväng och körde och tittade oss omkring men det hände inte så mycket annat.
På Fredagen steg vi upp klockan 8 och for iväg och på när min systerdotter spelade fotbolls match här nedanför på ängen, dom vann=) weehooo sen for vi hem o fikade hos mamma och pappa hela familjen sen följde jag med till Nydala där fe flesta andra matcherna spelades och såg på den matchen också där som spelade lika. Sen va det dags för mig att dra mig hemåt göra mig i ordning inför kvällen, Emelie och Anna kom förbi en sväng och sa hej, har inte träffat dom på as länge så det va riktigt trevligt, jag hann få i mig 2 öl och 1 cider innan jag for iväg in till stan, då for vi till Rex och åt middag med Viktors mamma och Viktors bror och hans tjej. As god mat. Sen efter det for vi iväg och mötte upp en massa av Viktors kompisar, vilka jag tycker as mkt om, så det va lika trevligt för mig som för han tror jag :D Sen kom diskussionerna, vilket uteställe det skulle bli, efter många om och men, så hamnade vi på O´Learys, där jag träffade ännu mer gamla kompisar, tror jag sprang runt o skrek så fort jag såg nån, man blir så glad när man ser någon gå förbi som man känner att man håller på att kissa på sig. hahahah :D Väl där så ringde jag till syrran också som kom förbi och va full som en alika. =)
På Lördag morgon vaknade jag upp och va bakis men bestämmde mig ändå för att följa med på Nydala igen för att se på Elises kvartsfinal, som dom tyvärr förlorade på straffar.
Sen åkte vi vidare till Bastusel (mamma o pappas stuga) där vi bara har varit. !!
Ohh kom tillbaka idag igen, sen får vi se vart det blir nu, tror vi ska tillbaka till Bastusel senare i veckan i alla fall. När det blir lite bättre väder.
Nu ska jag se på en massa avsnitt som jag har missat
Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va skönt du har på semestern =)