BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/10/2007

snaaaart semester


Jag måste börja äta järn tabletter igen, känner mitt humör e inte det bästa längre.
Känner att jag går ständigt runt och är irriterad på nåt eller nån på jobbet (arbetskamrater) fast jag i vanliga fall har rätt bra med tålamod, fast det kanske är för att dom e lite knasiga där, man kanske inte kan undvika det.
På kortet här ovanför har vi lill Kasper, mina föräldrars hund, han e bara sååå söt
hahaha när man har varit borta och kommer hem och han blir glad och ser han, så ler han med alla tänder, man skulle nog kalla det att morra med andra hundar med Kasper gör så när han blir glad, det e såååå charmigt.
Imorgon kväll så åker jag till england och ska ta bort tandställningen ska faktiskt bli sååå skönt ju mer jag tänker på det. Men bara för det så kommer säkert nåt att va fel så jag får ha kvar den ett tag till.
Nu har jag alltså TRE arbetsdagar kvar till semester. imorgon, lördag och söndag sen e jag fan ledig i tre och en halv vecka fatta va sköööönt. Ska bara njuta. eventuellt så åker jag till Umeå nästa torsdag så får jag åka gratis dit med bil med viktors mamma, vore skönt för eknomin. men får se om mamma och pappa ens e hemma då eller om dom har åkt på semester och är på väg till stockholm då.
men nu måste jag springa och hämta tvätten
kramar A

0 kommentarer: