BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/05/2007

Impulsiva Angela


Hahahah, idag har jag varit impulsiv, och det är riktigt jag! Elin frågade igår ifall vi skulle ut och fika, men det tyckte jag va för sent påtänkt (helst 3 dagar innan så jag hinner förbereda mig mentalt) så frågade hon idag igen så då kunde jag inte säga nej, så då tog jag med mig lill Selmisen och begav mig till stan. Först så stannade vi till på ett café där vi åt en toast och kaffe och sedan delade vi på en kaffe, dyrt, och sådär smakade det. Men trevligt var det, Selma blev skogstokig för det luktade väl så gott av maten och självklart så ska hon sitta i knät, och titta på o dreggla. Efter maten delade vi på en lite torr chocklad muffins.

Sen bestämmde vi oss för att ta en promenad till S:t Eriksplan och emot vasaparken, det finns en jätte söt hundrastgård där, men precis som vanligt var det ingen annan hund än Selma där. Så Elin agerade lektant igen.





Sen bestämmde vi oss för att se oss omkring lite granna i den as stora parken, och det va typ världens roligaste och största park, för det första var det en as stor lekplats och självklart va vi ju bara tvungen att leka lite granna. Hoppade lite i studsmattan och hahahah elin skulle provsyckla en barn leksak, och självklart fick hon sällskap, skrattade så tårarna rann och magkramp. Det såg så jädra seriöst ut!! *asg* sen gick vi vidare i parken, och hittade en minigolf bana, vilket vi självklart va tvungen o prova på. elin vann *muttrar* sen avslutade vi kvällen med en öl i ett stort vinglas, och nu efter kl 23 e jag hemma. och på as bra humör, fan va bra man mår över att hitta på någonting så där ibland.




hahahaha vikken kväll
Kramar A




2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi det är visst mitt nya ord, muttrar. asgarv. jaaag vann minigolfen! och tur va väl det, annars hade jag gått å muttrat i flera dar :)

Angie sa...

Men kom ihåg!! Det va bara med ett slag