BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/06/2007

Äckligt...

Inser ju längre tiden går att Stockholm är en jävligt äcklig stad.

Utanför jobbe har det hänt ett antal gånger att man har sett stora råttor springa förbi, hur nasty är inte det?

Sen för att inte tala om alla dessa sniglar,, dom kommer ju snart att ta över världen. Dom ser ut som stora bruna bajskorvar, långa och smala och korta och tjocka, och dom ligger överallt när det har regnat, har hänt nån gång att jag har halkat till på dom, läste även nu att dom kallas mördarsniglarna. Åhh va trevligt.

Hemma vettja i urskogen i Norrland kommer daggmaskarna fram när det regnar och dom ligger på gatan, och det e fan så mkt fräschare än dom här bajskorvarna. Ofta ser man dom som är ihjältrampade också, och det verkar va en liter vätska i dom. Så jävulst vidrigt. Sen blir dom typ så där ungefär en 13 centimeter lång, och det e fan rätt långt alltså.

Sen på midsommar när vi va ute på skärgården så regnade det ju på midsommardagen, sen när jag & Elin skulle ut till ängen och leta min hårklämma, så såg vi till våran förskräckelse att det va bauta sniglar överallt. Då vare såna med skal och stoooooooort gulaktigt skal. Såg ut som en stor vagina med slem och skal som kräla omkring. elin halkade på en, sen fick det va nog. Jag struntade i hårklämman och nästan sprang tillbaka till huset för dom låg överallt!!! Nasty

Umeå jag har hemlängtan

Kramar A

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha bajskorvar. hihi. mycket bajssnack idag :) ha en supergo helg! å mysigt imorgon! ja önskar grattis, gör man sånt? :) hihi hejdåå

Angie sa...

jag tror nog att man kan göra det ! Tack:D

Anonym sa...

Ja uuuh, det finns svarta stora sånna här. Men det är inte mördarsniglar utan skogssniglar, så dom håller sig vid skogen. Men ändå... Usch. Just det. var det idag ni firar 6 år? =) Grattis isåfall! Kramar

Angie sa...

Nej läte om dom här på danderyds kommun sida, och dom kallades även mördarsniglar sa dom. man skulle lägga utfällor framför rabatten så dom itne förstör o sånt. Så det så. och tack så mkt för grattiset =)

Anonym sa...

Joo, jag vet =) Dom bruna är mördarsniglar, men inte dom svarta, det var så jag menade =)

Rebecka sa...

angela.asså. hahahah

Angie sa...

vaaaad?? =)