BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/14/2007

Hemma igen del 2



ja som sagt hade jag det faktiskt trevligt i cambridge, fick dock inte tag i svärmor innan jag satt på flygbussen på väg till flygplatsen, och då ringer hon och säger att jag ska ta en buss från flygplatsen ut till henne, jag höll på att dö förra gången hoon ville att jag skulle göra det, bönade och vad Viktor att ringa och säga att HAN inte ville att jag skulle gå runt i ett främmande land mitt i natten, men å andra sidan, så satt jag och tänkte efter, att faktiskt, när jag va 15 år gammal, så reste jag till Grekland själv och tog en buss och lyckades ta mig ut till ett hotell där min syrra och hennes man bodde på, så då käner jag att nu är ja fanimej 10 år äldre, och då borde jag väl klara det?? Och det gjorde jag, även om jag gick o svor och hade mig på fygplatsen i england när jag ringde till Viktor för jag hittade inte till nån jävla buss, va nog där jag blev förkyld också, höll på att frysa ihjäl när jag satt och väntade på buseen i 50 minuter.


Väl hemma hos henne så la jag mig o sov direkt eftersom att jag inte hade vilat nåt på eftermiddagen och eftersom att jag hade jobbat på dagen, trodde jag skulle sova underbart, men jag vaknade säkert 4-5 ggr under natten, har sovit dåligt hela veckan, vet inte vad det är med mig. Sen for hon iväg o jobbade på dagen, och jag gick in till stan (Gick inte vilse denna gång faktiskt) Ringde till Viktor och frågade om jag fick handla lite för hans engelska pengar och det fick jag :D Så jag köpte mig ett par skor, och tre linnen. Det va kul.


Det va sååå sjukt, för när man går in till stan så följer man en flod, sen så går man igenom en bauta stor park, och när jag går där, så plötsligt så hajar jag till och tror att oj oj oj bode nog ha sovit lite mer idag. För mitt i parken står det typ 10 kor..? Som går lösa, i parken...? vaaa. fattar inte, folk satt där på filtar o solade och korna går och bajsar runt omkring, är det ett försök att få det att verka lantligt?
detta e ju bara den del av korna, på vägen tillbaka från stan, hahaa jaa trodde ju att jag hallucinerade först. Sen gick ja i alla fall till Monas klinik så tog vi ut tandställningen som va det värsta av allt med alla besöken faktiskt, för det va fan obehagligt, först när hon knipsade bort plopparna med tång så lät det som om tänderna höll på att krasas sönder, sen skulle hon slipa bort allt lim så då kädnes det som om hon borrade i varenda tand. Men det va ju värt det sen när jag tittade mig i spegeln, men jävlar vad jag svettades och visste inte hur jags kulle ligga i stolen. Sen va i alla fall och åt på en italiensk restaurang som hette La Mimosa, där man satt utomhus just bredvid floden, hur mysigt som helst

Sen tillbaka till klinken och fixa lite grejor sen vare bara hem o sova så man tog sig upp klockan 4 igår morse. Är ju hemma från jobbet idag då jag e sjuk, och ska även vara hemma imorgon, och jag har nu insett en sak. Jag har fan semester nu!!!! Gött!! men har itne riktigt förstått det än :D bara förkylningen lugnar ner sig lite nu snart så blir jag jätte jätte nöjd :D

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, va rolig du är! =) Gött med semester nu, det är du mer än värld!