BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/19/2007

Konstig dag


Igår hade jag & Viktor bestämmt oss för att komma ut och göra någonting. Vädret va lite konstigt men när vi väl kom oss iväg så var det faktiskt fint. Vi åkte till min favorit park, vasaparken och skulle spela lite minigolf. Först tog vi oss en sväng förbi hundrastgården, som vanligt var det ingen hund där, men det kom faktistk några. 3 stycken till o med. Selma vågade typ inte leka med nån. men hahaha såå söööt, vi håller på att kasta pinnar till henne vilket hon tycker är jätte roligt, och så fort hon sprang iväg så tyckte ju de andra hundarna att det såg så roligt ut så ko dom rusande fram till henne, och varenda gång skyndade hon sig att spotta ut pinnen,, hahaha, rååå rädd för dom andra, men det är ju bra självförsvar. SÅå söt va hon, sen gick vi och spelade minigolf, självklart förlorade jag igen, och denna gången med 5 slag, men mitt självförsvar denna gången e att viktor faktiskt spelar vanlig golf, han kan sikta o sånt =)
Sen kom Ejlin och mötte upp oss vilket va roligt eftersom hon åkte till Gotland idag och kommer inte att träffa henne på hela semestern *snyft*
Vi satte oss på en uteservering och åt en taco tallrik och drack en öl, och självklart började det spööö regna. Så vi gick vidare mot tekniska på Norrmalm där vi gick in på en pub efter att ha stannat till och tittat lite på affärer, drack en till öl, sen gik sandra förbi så vi ringde henne så hon kom också så då blev det ju självklart en till öl. Och sen när vi skulle gå därifrån va fan både jag & Elin riktigt onyktra, hahaha. satt och höll på att somna i tunnelbanan sen när jag komhem vid 8 tiden så somnade jag faktiskt i soffan, däckade typ, hahah sennär jag vaknade till efter 22 när elin ringde och frågade om ja hade bivit överfallen på tunnelbanan eftersom jag inte satt vid datorn hahaha (tragiskt) satt o mådde illa hela kvällen, blev bakis. tack för den pg!! Efter 3 öl liksom...
jaja, Elin tog en snygg pose i alla fall på vägen hem med skyltdockan.
Idag har det bara varit en lugn dag, har inte gjort något alls. oo, såg förresten på broke back mountain, hahaha jag ahde lit svårt för den faktiskt, har ingenting emot bögar, men jag har svårt att se på när dom ska grovhångla o grejor. sen vare dåligt slut, så jag blv lite besviken faktiskt.
jajaja, så e det
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja eller hur, det är en bra film men slutet är asdåligt så man blir hel knäckt! hatar såna slut!!!

Angie sa...

mmm trodde typ att hade hade ljugit om det först, så att dom kunde vara tillsammans utan att nån visste. jag hade ju planerat ut det där, så när eftertexten kom satt jag bara o gapade!