BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/25/2007

Äntigen lön o lite shopping

Sååå, har just kommit hem från Mörby centrum, handlat lite och fy skäms Angela att köpa såna där fula vita tofflor :) Har klagat på alla som har såna, för att jag tycker att dom e sååååå fula, men det va rea och dom e jävligt bekväma att ha på jobbet, då jag fick så mycket skavsår av mina andra nya tofflor (bortförklaringar)


Sen köpte jag en as fin klocka också (riktigt nöjd ) Sen så kikade jag in en sväng på H&M och köpte mig ett linne och en tröja. Trivdes jätte bra i båda två. men linnet ser rött ut på bilden, men det är lite rosa rött på nåt vis =) lite ceris eller hur det stavas och tröj linnet är ljus rosa.Och summan av kardemumman blev lite drgt 400:- Gillsr att handla på rea =)

Så nu kan jg va lite glad att jag har fått shoppa lite denna månad i alla fall. Nu ska jag göra iordning lite potatssallad med gurka o tomat i, med rostbiff o tzatziki tills min älskling kommer hem från träningen :D

Kramar A

0 kommentarer: