BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/31/2007

stan i regnet

Idag ringde syrran och frågade ifall jag skulle hänga med till stan vilket jag givetvis ville göra, hade tänkt att köpa med mig lite data spel till mamma & pappas stuga, finns så lite att göra när det är dåligt väder och det är bara 1, 2 och 4:an på tv:n. Vi ska förmodligen dit imorgon igen om det är fint väder.
Tittade runt lite på stan, har köpt mig 4 dataspel, och ett jätte fint linne på hm, eller jätte fint var det inte, men riktigt sött i alla fall. Kommer nog inte att hinna träffa henne någe mer innan jag åker hem nästa onsdag, för hon ska iväg på semester hon, så vi bestämmde oss för att tre timmar på stan va lite väl lite tid för oss att umgås tillsammans under sommaren, så vi tog bilen och for iväg till Mariedag till Bowlinghallen och bestämmde oss för att bowla. Det va suuuuper kul. Har inte gjort det på flera år. Men jäklar va ont det gjorde i nacken, baksidan av låret och armen, så jag jag kan tänka mig att jag har såååå ont imorgon =) Men det var det bannemig värt. Syrran vann 2 matcher sen vann jag 2. döö svettig blev man, hahaha vadå dålig kondis? jag? NEHE!
Hahaha nu ska jag ta o prova på nåt av dataspelen
Kramar A

2 kommentarer:

Per Noremalm sa...

Men heej på dej!
Per på Sveagatan här. Så du finns i bloggvärlden oxå. Vart i världen finns du nu då??
Ha det gött.

// Per

Angie sa...

hahaha hur fasen hittade du mig? =) fick faktiskt ta och tänka till lite grann vem du va innan det kopplade.. =) Finns i sthlm, själv då? jobbar du kvar?