BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/20/2007

Middag

Idag vakande jag först klockan halv 10 av att Viktor steg upp, skyndade mig till fönstret och tittade ut,, det va mulet. Sprang tillbaka till sängen igen. Vakande när Viktor väckte mig klockan 13, tittade ut, det va sol. Bestämde oss för att gå ut på en långpromenad igen och ta vara på det fina vädret, så fort vi kom ut blev det självklart molnigt och rätt kallt faktiskt. Och för en gångs skull så gick jag faktiskt med svala kläder, shorts och linne, o frös. Men men,, skönt att komma ut lite i alla fall. Hittade till och med ett badställe, ett riktigt smultronställe, lite avskilt med ett badmintonnät o lite sånt där.
Sen när vi kom hem så gjorde vi oss i ordning för att fara på middag hos Bengt. mmm åt världens godaste rabarber paj. mums, höll på att explodera efteråt.
Eftersom att Bengt ska flytta med Mona till England så fick vi massor av dvd skivor, så nu har vi att se på. Bland annat så va spelet vem vill bli miljonär med. Åhh så skojigt ska jag ta med mig till Umeå och spela med mamma, hon kommer att bli jätte glad. :)
Nu ska jag se lite på nån film tror jag
Kramar A

0 kommentarer: