BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/03/2007

Jippiiiiiie


Jag har äntligen fått programmet att funka som för att jag kan överföra bilder mellan mobil och dator! detva banne mig på tiden alltså. va typ nära på att ladda ner xp, bara för att inga program funkade! men nu fungerar allt som det ska, men kamera och mobilen. Så nu får jag börja ta lite mera kort.


hahahahaha asså så jädra fult kort. va ju bara tvungen att lägga upp det. Denna bilden är direkt efter jag har tagit en stor nubbe på midsommarafton!! hahaha,, uhhhhh nasty!!

Imorgon är jag faktiskt ledig. men jag har haft det så lugnt på jbbet nu att jags a faktiskt till att jag kunde jobba extra imorgon men det behövdes tydligen ingen. Vill inte att nån ska gå på mitt kort o se hur lugnt det är nu. lite pinsamt till och med. Det är ju inte direkt så att jag är utarbetad och måste vila upp mig.. men jajaja,, hoppas ingen skvallrar!!

Jädra väderprognoser.. dom luras och har sig. jag och Elin hade ju pratat om att åka och se på allsång på skansen idag, men då när vi tittade på prognosen igår vad det skulle vara för väder idag, så sa två olika ställen att det skulle bli regnigt på kvällen så vi tänkte: Ahh stå där i regnet kändes inge vidare. Så vi ställde in då,, men tror ni att det regnade?? NEHEJ! Och jag tittade på tv:n också, strålande sol!

Selma hade en fästing när ja va i Umeå. Min största mardröm. Tur jag hade syrran där som slet ut den, men det klias för stackars lilla Selma så hon blir skogstokig. Hon är och gnager sig på ryggen så det ser jätte irriterat ut nu såret alltså, och hoon vägrar låta det va ifred. Så tog Angela (sjukvårdsbiträdet) saken i egna händer, så jag var iväg på apoteket idag och inhandlade en massa saker. Så nu har hon fint lindat lite gasbindor över ryggen, lite luftigt så det får en chans att läka. och lite klorhexidin att rengöra med. Och det går as bra. Förut en gång hade hon ett stort sår på tassen också som hon öll på med hela tiden som va infekterat, d rengjorde vi, klippte sönder en av mina små strumpor med små lufthål så det inte skulle bli varmt och fuktigt där inne, tejpade lite löst men ändå aå pass att hon inte fick av sig den, så fick hon ha på sig den när vi va hemma en vecka sen va det så läkt och fint så. Tur man kan sina knep!!

Nej nu ska jag fortsätt njuta och låta det pirra lite grannt i magen då jag tänker på min sovmorgon imorgon.

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tsss =)Skitsnygg hörru.