BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/24/2009

04!!!!

Taskmörten väckte mig klockan 4, spelade in på kameran när han snackade,men gick visst inte att överföra till bloggen av nån anledning.

Han låg i sin säng och var piggare än någonsin, provade en massa nya ljud och va bara glad, jag däremot som somnade två timmar tidigare va inte lika lycklig, men jag va tvungen att smyga mig upp och få med lätet på kameran. I alla fulla fall va det ju bara för mig att stiga upp, och två och en halv timma senare, kände jag mig som en leande zombie, men tror ni killen va trött nej nej nej, han låg och pratade med text-tv:n


Detta va alltså inte natten som va, utan den före, när tror ni han vaknade imorse då??? Jooo klockan 4!! Och när tror ni Angela somnade?? Jo klockan två once again, måste väl börja lägga mig 9 hädanefter.

I alla fall så kom David och Malin på besök igår, det va svin kul, vi drack nåt glas vin, killarna drack whiskey och vi satt bara och snackadae och hade det hur trevligt som helst, ibland kan man bara behöva träffa lite människor och prata utav sig. Viktor tog i alla fall lillen där vid 9 tiden och så sov jag, UHHH så könt jag ahde det, nu vaknar han, måste gå.

Kramar A

0 kommentarer: