BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/21/2009

19 veckors period


Äntligen är det lugn och ro.

marcus har somnat, vi är ju inne på fjärde veckan av gnäll, så det är väl den här 19 veckors tillväxtperioden.

Hoppas att det ska lugna ner sig, läste dock i boken att den kan hålla på i allt mellan 1-6 veckor, och med min tur så håller den väl i sig i 6 veckor.

Annars så bokade jag resan till umeå idag, den 20 Februari åker jag hem en sväng, ska bli roligt, att träffa mina föräldrar och systrar och systerbarn och all annan släkt och vänner som jag har där, Åhhhhh nu fick jag plötsligt en väldig hemlängtan.

Det är ju länge kvar, en hel månad.

Nu väntar sängen.

kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

WhoohooO! Vi får träffas för en fika ;-)
/Hallonsocka från augustitråden

Maja sa...

men va tatan Angela, när kommer du hem då??? fyller ju gammal den 23:e :(