BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/08/2009

Ingen favorit i repris...

En favorit i repris kan man ju inte direkt säga att det är, men däremot en sorg i repris...
Elin ska flytta ifrån mig! Igen...
Och denna gången lär hon ju tyvärr inte komma tillbaka efter 2 månader, för nu har hon kommit in på nån skit skola i nån skit stad på nån skit linje!!!
Pricken över i:et är att jag (hon också) får reda på detta idag och hon flyttar på söndag. Är det möjligt? Chocken kom när jag berättade för Viktor efter att vi hade lagt på att hon skulle flytta igen, så nu är jag deprimerad!!!
Elin är liksom min enda nära kontakt på nå vis annat än Viktor och hans familj, oh det har betytt otroligt mycket för mig att hon kommer hit 1-2 gånger i veckan, så jag får lyssna på lite skvaller och annat smått och gott.
Måste verkligen ta upp fikat på helgerna igen Maja så jag får träffa nån!!! Men jag vet att du har fullt upp också.. :(

Jaa, hon ska läsa till ssk, hon har kommit in i Jönköping. Brde väl säga grattis men känner mig inte riktigt mogen för det ännu, höll ju faktiskt tummarna att hon inte skulle komma in, bara av heeeeelt egoistiska skäl, för sån är jag, en egoist, tänkter bara på mig själv och Selma såklart som kommer att sakna Elin till döds, hennes bästis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är så söt min älskade vän!!!! massa kärlek!!

Maja sa...

Inte deppa, fika imorron :)

Anonym sa...

hm oj...men funkar det nuså? har ändrat?