BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/10/2009

Slut smuttat

Men shit va jobbig kväll!!!

Kom till insikt idag att vi msåte få Marcus att somna på något annat sätt än mitt bröst, så vi bestämde oss för att börja redan ikväll, Jag tänkte att jag ska börja försöka natta honom med flaska, och att jag skulle göra det nu några nätter sen får Viktor ta över, så han blir van med oss båda, Han hade just ätit en flaska utpumpad bröstmjölk så jag gjord ei ordning rätt mycket i flaskan för jag var beredd på att han skulle vakna till många gånger och vilja till bröstet så jag hade ersättningen nära till hands, Jag har ju provat att ge honom napp och så tidigare men han blir helt enkelt skit förbannad när det inte kommer nån mat.
Men min lilla "stora" älskling fattade inte riktigt detta med flaskan, vanligtvis suger han ju slut på min mjölk och ligger bara och snuttar sig till sömns, Joooo, så han lyckades få i sig hela flaskan, ALL ersättning, sen tog det ju slut, och efter att ha sugit ett tag och det bara kom luft så va jag ju tvungen att ta bort den, kan tänka mig hans gaser imorgon annars, och då började helvetet, Han skrek och skrek och skrek, ingenting hjälpte, napp och finger och allt möjligt gav jag han, förutom bröstet!!! Jag va på väg att ge upp men kom till insikt att våran 4½ månaders bebis ska banne mig inte vinna över oss.
Så framtiden ser just nu itne ljus ut för Marcus, han ska aldrig få somna vid mitt bröst igen, bara äta, men inte när han ska somna. Då blir det napp, och det var slutligen den han somnade med ikväll. Han kan ju inte vara så här beroende av mig ochmitt bröst, man ska ju sluta amma nån gång också, så det är bäst vi tar tag i detta nu, och skönt när Viktor inte jobbar och kan hjälpa mig också. Fyy hatar ju att se Marcus lessen, mitt hjärta brister
Kramar A

0 kommentarer: