BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/15/2009

Najs dag!!

Oj oj oj vad den här dagen har fått fort, och det har vart heeeelt suverän!!!
I o f s var natten hemsk, men den gick an i alla fall, Marcus trejkade som bara den, och ville hemskt gärna upp 4, men fick han att somna om till 08, då ville han upp igen, när han just somnat om igen, så vaknar han av att grannen börjar borra.
Snacka om typiskt, och jag va inte glad då jag hade somnat rätt sent, blev inge 01 som jag hade tänkt det inte.
Aja, jag steg upp, tog det med ro, med tanke på att vi snart skulle få vila igen, och när Marcus blev trött hurrade jag inombords, han brukar alltid sova i alla fall 2 timmar när jag vilar med honom, men gjorde han det idag?? Neeeeeeej, en halvtimme sen var det kört. Jag steg upp as trött och på rätt dåligt humör, men bestämde mig för att hur somhelst åka in till stan för att träffa Elin, men sa att jag nog skulle åka hem rätt fort, eftersom att jag var så trött.
Gjorde mig iordning, sen rignde telefonen, och då var det grannen från föräldraträffen som undrade ifall vi skulle gå ut på en promenad tillsammans, och typiskt nog, och det sa jag ju till henne, att detta nog var första och enda gången som jag hade planer, men att jag jätte gärna skulle göra det imorgon, så vi skulle höras imorgon istället, skönt om man har nån att snacka "barn" snack med, för det är ungefär det enda samtalsämne jag har, sen tog jag Selma och Marcus och for iväg, och eftersom Elin skulle iväg till SATS och frysa sitt träningskort så ringde jag Maja och tog en sväng förbi jobbet och visade upp lillen och hann snacka lite skit :)
Det va roligt att se alla igen, man saknar banne mig att jobba lite, så det är faktiskt med lite sorg i hjärtat att veta att man aldrig kommer att börja jobba där igen då stället kommer att läggas ner till sommaren. Pratade lite om förflyttnignar och så, så vi får väl se vart jag hamnar, bara tiden kan utvisa.
Sen gick jag och Elin förbi babyland och köpte lite nya tuttar till Marcus, han kan ju inte bara äga en, när han nu har börjat sova med dom, sen gick vi hem till Elin och köpte med oss ett paket gifflar jag satt och roade lillen i soffa och Elin packade för fullt och tvättade.
Se tog vi oss vidare hem till mig, där vi eller mest Elin gjrode iordning en korv stroganoff sen hann jag springa iväg och hämta ut ett paket från macken medan Elin matade lillen, jag hadelagt ett bud på tradera på en åkpåse till vagnen av märket brio, och jag har ju en emmaljunga så jag trodde inte att den skulle passa, men det gjorde den!!! Så vilket kanon köp, 120:- med frakt och den var i jätte fint skick!! Så jag är hel nökd, så nu ska ligg vagnen ner i källaren så ska vi köra vidare på sittdelen som han STORM trivs i.
Aja, det var i alla fall huuuur trevligt som helst att få träffa och vara med Elin idag och Marcus har varit en riktig pärla, hur snäll som helst.
Och snacka om det... Tror ni Selma va glad att se henne? shit , såg ut som att hon skulle pissa på plats av lycka,, =) hahaha
Men nuuuu, ska jag se på våra bästa år!!
Kramar A

0 kommentarer: