BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/03/2009

Sanslös dag

Dagen dagen dagen.... hmm hmm hmm....
Idag har det varit en sån där sanslöst otroligt tråkig dag som bara jag kan vara med om känns det som.
Let´s see... hmm jaaa,, när jag vaknade åt jag frukost och gjorde Marcus i ordning. Sen hmm städade jag, tvättade, diskade, söv Marcus, tvättade mera, PUH har inte gjort annat idag känns det som.
Marcus är grinig stackaren, han har basat en gång på 14 dagar HAN MÅSTE TÖMMAS! men va tusan va gör man? Han måste ju krysta ut själv, men det känns som om att bajsar han inte snart så lär han väl spy bajs, mmm inte så fräscht jag vet. Ne seriöst, har masserat magen på han ikväll massor, hoppades att det gjrode susen.
Nej nu ska jag återgå till min totalt sanslösa dag med ett glas vin innan jag lägger mig.
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag såg hela säsongen 2 på mtv.se....! skitbra!!! du måste kolla!

Anonym sa...

gud vad du dricka vin :)