BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/02/2009

Middag 17

En ny dag i Solna. Vad hände? Angela fick sova till halv 1, Viktor gick upp med lillen, kom tillbaka med honom när han va trött, jag och lilleman somnade om, och sen va klockan halv 1, snacka om skönt. MMMMMMM njöt av fulla drag när jag sen gick upp, fastän jag va övertrött av att ha sovit för länge och ont i huvudet.
Klockan 17 va vi bortbjudna till Viktors pappa, där firade vi en liten julafton, dom har vart bortresta över julen så det blev nu istället, så vi åt en tre rätters middag och gav varandra lite julklappar. Vi fick alla samma saker så vi fick en underställ, tröja och byxor, riktigt härligt, och tror att jag kommer att använda byxorna mycket då jag är så frusna, och varsin eltandborste hhiihi, tror dock att det var den tredje eltandborsten Viktor fick av sin pappa, han verkar gilla att ge bort såna. Ska inviga min ikväll för att se om jag gillar den eller inte. Har fått för mig att jag inte tycker om dom så mycket. Lillen somnade första gången jag la honom för natten, jag fattar ingenting. Sitter nästan fortfarande på helspänn och väntar på att han ska vakna, men han har visst sovit i 3½ timma, så jag får väl lägga mig snart också, igår somnade han också efter 1+ minuter. Hoppas att detta är en förändring som ska hålla i sig.
Jag har haft en hel kväll maraton med glamour hihiih sett 7 avsnitt i raken, missat mycket nu medan man har varit i Umeå, jädrar vad spännande det är nu.
Nu ska Angela se klart sista avsnittet sen blire sängen för mig.
Ohh fick förresten förstoringen från fotografen diag på marcus, ÅHHh så fint det var, vill egentligen iväg och köpa ram imorgon, men får se om jag ids, skönt för Marcus också, att få varva ned, vi har inte vart hemma en hel dag på hur länge som helst ju, han behöver nog det, men roligt om man hade fått upp kortet snart, ska ta ett foto på det med digitalkameran men har inte gjort det än, men sen så ska jag lägga upp det här.
Neee nu får jag ge mig.
Kramar A

0 kommentarer: