BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/02/2009

NY TV!!!


Idag övertalade jag Viktor att åka in till stan med mig och köpa en ny tv!!! Tyckte att det va dags att passa på nu när det är mellandags rea så jag kikade runt lite på internet och hittade denna goding här. En 42 tums plasma tv med suveränt ljud och bild. Jag är heeelt salig,jag behöver inte ens glasögon på mig för att läsa texten, allt detta underbara för ett pris på 5990:- på onoff. Kanoners!! Som fått "nästan"!!
Så nu sitter Viktor och spelar tv-spel framför nya apparaten och jag sitter som vanligt här, men jag ska no sätta igång en film sen tror jag, bara för att se den i ett stort format!!!
Annars så mötte Elin upp oss på OnOff och åkte med hem hit där Viktor bjöd oss på lite mat och som vanligt hann vi få i oss en påse gifflar. Mums.!!
nu ska jag återgå.
Kramar A

2 kommentarer:

Maja sa...

Snajs :)

Anonym sa...

haha en påse gifflar kommer jag alltid att förväxla med angela & elin