BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/24/2009

Less...

Usch. Idag har det varit en riktig skit dag rent utan!
Allt känns bara blä och den enda nytta jag har gjort var att äntligen ta tag i att städa här hemma, tydligen tycker Marcus det är trevligt när jag gör det, för så snäll har han nog aldrig vart som när jag sprang runt och städade, han tyckte väl att det a mysigt att se mig med en dammsugare.. en riktig karl.!
Känner mig lite deppad idag, vet inte riktigt vad det beror på, kan inte sätta fingret på det.
Ska klura på den, tills vidare.
Nu ska jag hoppa i säng, jag är livrädd att han ska vakna 4 eller tidigare inatt också, så det är väl lika bra att jag är redo, så jag har lite mer än två timmars sömn när jag ska vakna till liv.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

man kan ju inte vara gla jämt men det går över :) kram på dig