BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/12/2009

Vikten då?

Måndagen gick super fort.
Vaknade kvart i nio av att jag ahde en stinkade sovande bebis bredvid mig, vägra vakna och säga till att han har bajs i blöjan?? Försökte byta blöjan vääääldigt tyst men innan jag var färdig så låg han och pratade för fulla muggar.
La mig dystert bredvid honom och tänkte att han fick prta på där tills han ville stiga upp på riktigt, då säger han till, små slumrade till och efter en timma vaknar jag av att han ligger och suger mig på näsan hahahahah vilket uppvaknande.
Då steg vi upp, med gråten i ögonen av allt skratt :)
For iväg till BVC, en familjeterapeut var där och snackade en timma, va faktiskt inte så intressant. Längtade mest efter att få väga och mäta honom med BVC tanten hade inte tid idag, det var nån sjuk så hon hade fullt upp :( kanske få åka dit nästa vecka och gå in på drop-in vill faktiiskt veta vad han väger, la honom i o f s naken på en våg dom hade i väntrummet idag, men den va så konstig, den stannade till på 8.68 ska man tro att det är 8680 g då? Känns ju lite konstigt att han bara ska ha gått på 150g på en månad, brukar ju i alla fall vara nåt kilo. Aja, vi får väl se helt enkelt. Tog mig mod att ringa till en i föräldragruppen för att höra om vi skulle ta följe till träffen, men typiskt nog skulle hon inte dit idag pga magsjuka, men jag ringde ju, tyckte jag va väldigt stort för att vara jag.
Nu ska jag smutta vidare på mitt vin.
Kramar A

0 kommentarer: