BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/16/2009

Promix


Idag har jag haft en riktigt bra dag också!!

Hahah vi vaknade först och främst 11.15 och då va jag ju såklart överlycklig och piggare än nånsin, men tanke på att Marcus sovit 14 timmar och 45 minuter. =) han har i o f s varit lite grinig dag, han kanske sov för mycket?

Hur som haver så steg vi upp och jag gjorde mig i ordning, sen så mötte jag upp grannen här från föräldraträffen och vi gick ut på en lång promenad, med våra små och med Selmisen såklart.

Det va faktiskt jätte trevligt, hon var riktigt lättsam och så, det var aldrig tyst, men som sagt man har ju det viktigaste gemensamt (bebisar) Så det kan man tydligen snacka om tills dödagar och jämföra och ha sig.

Nee så denna dag gick också fort, det är sån skillnad, för så fort man har lite att göra under dagen så springer bara dagen iväg. Marcus somnade kvart över 8, så jag ska snart hoppa i säng jag också tror jag.

Ska upp tidigt imorgon och åka iväg till IKEA i skärholmen och införskaffa mig en matstol till lilleman. Sen ska vi förbi David och Malin och gratulera David på födelsedagen. Så det blir nog en bra dag imorgon med skulle jag tro.!

MEN, måste ställe klockan FYYY FAAAN!!

Ska va där tills dom öppnar tänkte jag, vid 10, så man får det bortgjort liksom.

Nu mina kära vänner,,, tackar jag för mig, blir en tidig fredagskväll, alldeles slut efter allt skratt till Let´s dance, Magnus är ju bäst, och tydligen enligt Tony Irving också =) hahahah I´M INLOOOOVE som han så vackert uttryckte det.. haha

Kramar A


1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken min :)

Hittade hit jag oxå! :) Kram MissH