BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/15/2009

Chuck GRRR

Hade ju bestämt mig för att läggamig klockan 01, och kom sen på att jag inte hade skrivit nåt idag, så jag är väl tvungen att kluddra ner några rader. Dagen har varit lugn, Marcus har varit snäll, har varit ute och promenerat med honom 2 ggr idag, jag har bytt till sitt delen på barnvagnen så nu tycker han att det är riktigt trevligt att komma ut. han ser så nöjd ut och håller sig vaken huuur länge som helst, det är väl mycket att titta på.
Såg ett avsnitt av >Gossip girl, och självklart satt jag och dregglade mitt tant saliv till Chuck Bass igen, MUMMA!!! Vilka intriger det är nu? Shit, hoppas bara att dom inte lägger ner den serien också pga denna finanskris. Dom ska ju lägga ner Prison Break, och Lost och till och med tro det eller ej, så har dom gjorde en massa ned dragningar i våra bästa år, tvungen att sparka huuur många som helst för att kunna fortsätta serien, som i sin tur är lite trist, man gillar ju de här skådisarna som har varit med i 30 år liksom, jag har ju följt serien i si så där snart 15 år, så jag vill ju ha kvar dom =)
Men så är det men finanserna!!!
Nu ska jag lägga mig i alla fall så vi ser ifall jag tar mig iväg till Elin imorgon på en fika. Hon är i stockholm och håller på att städa ur sin lägenhet.
5 minuter till godo, hinner man med ett glas vin mån tro?
Kramar A

0 kommentarer: