BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/10/2009

denna dagen har gått förbi som i ett nafs.
Vaknade vid 10, började med att göra Marcus iordning för dagen och sedan över till mig själv, halv 12 mötte jag upp Majsen på stan, eller lite senare hann det väl bli, då vi båda va super dåliga på att hålla tiden, men det är som vanligt med Maja ;)
Vi gick en snabbis på stan, Hann i alla fall köpa en polo värmare till Marcus, 2 pyjamaser, 4 par örhängen till mig, tre par trosor, shampo och balsam samt ett par fingervantar, och jag glömde vinet :( Jag som tycker det är så mysigt att ta sig ett glas vin när Marcus har somnat.
Annars så har vi på fullaste allvar fortsatt detta med att han inte ska få somna vid mitt bröst idag, första omgången va Viktor ute med han i barnvagnen så det va ju smidigt, andra gången var då Maja va här, han gall skrek väl en kvart i alla fall, men sen däckade han, och det gick faktiskt rätt bra ikväll också, la ner honom i sin säng med napp, han skrek, tog upp han, han skrek i min famn, la ner i sängen med napp han skrek sen gav han upp när jag tog upp honom sista gången då somnade han mot min arm, och varenda gång han har vaknat till så har han nöjt sig med nappen tro det eller ej, han har nu spottat ut den och har sovit i snart 3 timmar. Jag är alldeles överlycklig, nu måste jag bara se till att fortsätta detta och vara duktig, fast mitt hjärta blöder och då han skriker och gråter.
Tack Maja för en bra dag. Roligt att äntligen få ses, och varför påminde du mig inte om att ta ett foto?????
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

Tack själv det var mysigt :)
Just nu ligger Wille i sin säng och gråter för han vill sova i min säng , ironiskt va?
Kram på sig