BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/21/2009

Mys



Att man kan vara så bedårande när man har nyskitit! =)

Hahaha

Den här dagen har varit helt underbar. Lillen har varit en riktig ängel, och glad och ursöt heeela dagen lång. Det märks att han verkligen har börjat lägga märke till lille Selma, han tittar så förundrat på henne när hon springer runt med sina leksaker, och när hon kom fram till honom idag pipandes med sin leksak så höll han på att kikna av skratt, sprang ju genast och letade kameran, men som vanligt, innan manhar hunnit fått fram och dragit igång och ska filma är ingenting lika roligt längre. Typiskt, men ett gulligt kort på dom i alla fall =)

Hade egentligen tänkt iväg till BVC imorgon när dom har öppen mottagning för att mäta och väga, men insåg att jag ska dit på måndag och vaccinera, så jag kan väl lika gärna hålla mig i 4 dagar till. Sjukgymnasten ringde förresten idag, så på tisdag ska vi dit och hon ska kolla på Marcus huvud som är lite platt, hon frågade om vad jag tyckte nu, en månad senare, och jag tycker ju att det ser bättre ut, men skulle kännas bättre om nån "professionell" tittade på det, och det tyckte hon va helt förståeigt, så på tisdag får vi höra alltså.


Annars så har han äntligen börjat tycka att det nästan är roligare att ligga på mage istället för rygg och det är så skönt att veta att han inte ligger med den ständiga trycket på bakhuvudet, och det är klart, han har ju bättre uppsikt på Selma när han ligger på mage, hon är ju den nya leksaken, tyvärr fick hon sig ett tjuvnyp av honom idag, så hon skrek till och gick skamset därifrån, tur hon är snäll lill gumsan.



Nu ska jag bara njuta av lugnet och det tysta hemmet

Kramar A