BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/05/2009

Saknad...


Det är med sorg och saknad som jag nu ikväll bestämde mig för att ikväll ska det ske!

Jag har flyttat över min bästaste Marcus säng till hans alldeles egna rum och nu sussar han där för första gången helt själv.

Han kanske inte bryr sig, men jag har banne mig separations ångest.

Älskar att ligga och lyssna till hans små andetag och snarkningar när jag går och lägger mig på natten.

Men eftersom att han nu sover så bra, oftast sover han ju 8-9 timmar i stärck första gången, sen tar jag ju honom till min säng och vi somnar om, så tänkte jag att det va dags att återta sovrummet till oss vuxna, i alla fall nattetid!

Får se om det går bra, eller om jag saknar honom för mycket att att vi ställer tillbaks hans säng bredvid min =)


Imorgon bär det av till Mörby och lite storhandel måste ske, va flera månader sedan, och det blir så otroligt mycket billigare att åka iväg och köpa mycket på direkten istället för att gå och små handla varje dag. Sen på vid 18 tiden kommer David och Malin på besök så jag och Viktor ska bjuda på japansk teriyaki filé

Hmm, återkommer om det va nån höjdare eller ej, fick nämligen en kokbok i julklapp som hette 100% lättlagat, det ska alltså gå snabbt, och det är ju mitt och Vickes motto nu för tiden, allt ska gå med blixtens hastighet.


Känns som om jag nu kan skriva en massa om Marcus då jag har nytt namn på bloggen, ärligt talat kändes det som att bara under den här dagen så växte han flera månader i mina ögon, vilken utvecklings dag!!!!!!!

Det började när jag halvlåg i soffan och han lutade sitt huvud mot mitt bröst så bara sätter han sig upp, med hjälp av absolut ingenting, jag satt bara och gapade, han gjorde det om och om igen,, snacka om magmuskler lilleman har.

Han har ju alltid hatat att lega på magen, så imorse la jag ändå ner honom som vanligt för det är ju bra att han träna (oftast borrar han bara huvudet rakt ner efter ett tag och ser ut som han ska kvävas och börjar skrika) Men inte idag, då började han sträcka sig efter sina leksaker som han drog intill sig och lekte med fast han va på magen, han till och med ålade sig lite framåt och lite i cirklar, jag stod och gapade igen. Han hade leksaken i en hand, bytte plötsligt till den andra handen och jag gapade igen. Och denna dag slutar alltså att han till och med sover i sitt egna rum UHHH värsta stora killen!! Får nästan lite ångest, jag tycker att tiden ahr gått alldeles för fort, han växer alldeles för fort, han är ju ingen liten bebis längre....


Jaja nog tjatat om detta. Nu ska jag läsa lite bloggar, om ni har lite att göra, här kommer en liten lista









Natti natt Kramar A



1 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja magnus e cool!! kan inte va lätt o dansa me dom musklerna ;)