BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/11/2009

Pappas tur.


Idag, har Viktor det store lagt Marcus för natten första gången, och tro´t eller ej, det gick bra, 10 minuter skrik men sen sov han med nappen för natten, annars har dagen också gått bra och somna med napp, men ännu snabbare än tio minuter, så detta ska nog gå vägen, jag ser ett ljus!

Vi ska lägga honom varannan natt nu, bara så Viktor får in lite rutiner och så, och att Marcus väjer sig med att det inte bara är jag som lägger honom.

Imorgon börjar gulleplutten att jobba igen, jag har faktiskt lite ångest, jag har inte varit själv med Marcus sen typ nästan en månad tillbaka, han har ju varit lång ledig, + att jag va i Umeå också och där hade jag ju hjälp med, det ska nog gå bra, men så här i förväg känns det lite läskigt,, synd att han jobbar så långa dagar och har den där jäkla c-uppdatsen då han kommer hem. Nu när han har varit ledig så har han ju pluggat också men han har ändå haft mycket tid att hjälpa till, och det kändes faktiskt riktigt underbart att få vara två, för det har ju blivit en vana att man gör "nästan" allt själv.

Men å andra sidan, har ju marcus blivit lite lättare att ha och göra med nu också, så det ska nog gå bra att va själv också, han är mest nöjd där han ligger på golvet och pratar.

Sötnosen, att man kunde känna en sån här kärlek var för mig otroligt.


Elin flyttade iväg till Jönköping idag, eller hon åkte dit, hon har ju ingenstans att bo än, men ska på lite lägenhetsvisningar imorgon efter introduktionen. Hoppas att det går bra gumman!


Nej ska nog hoppa i säng nu, Marcus somnade tidigt, så då vaknar han väl tidigt också, kom just på att jaghar föräldraträff imorgon också, ska bli skojigt att träffa lite fler bebisar, och förhoppningsvis får man mäta och väga också =) Tjockisen min, vills e hur mycket han har gått upp.


Kramar A

0 kommentarer: