BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/18/2009

Lite frågor

*Vilken svordom använder du mest?
- Helvete jävlar och satan

*Äger du en iPod?
-Nope

*Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
-19.18 då e det mini piller dags

Hur många resväskor äger du?
- 1

*Använder du flip-flops?
-Nej, jag hatar mina tår, vill inte visa dom för folk

*Var köper du dina matvaror ifrån?
-Helst hemköp men det blir ofta närlivset Ica

*Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
-Tar hellre.

*Vilken var den senaste filmen du såg?
- Broken flowers, udda men helt ok

*Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
-Svårt att välja, gillar båda =)

*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
-Ett hus i Umeå eller Karlstad

*Har någon någonsin kallat dig lat?
-OOO ja jag ÄR lat

*Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
-Nej det behövs inte

*Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
-Haha absolut 100% barn :)

*Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
- Neeee, jag vet ingen hemlig, kom igen BERÄTTA för mig.

*När var senast någon stötte på dig?
-Hmm var väl då jag och Malin tog en bowling runda när det kom fram ett litet lammkött på 18 år =) haha

*Vad åt du till middag senast?
- Idag blev det bara en sen lunch så det var väl igår, och igår bestod middagen av en påse chips och en halv låda Tom & Jerrys glass

*Använder du huvtröjor?
-Njae, jag har en, men det blir knappt använd

*Kan du vissla?
-Jajjemensan!!

*Vem var den senaste som ringde dig?
-Ejlin min älskade vän!!

*Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
- Favoriten är lustiga huset och berg och dalbana, sånt som bara går runt runt runt spyr jag utav =)

*Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
-Absolut, särskilt på jobbet Hmmm

*Vilket riktnummer befinner du dig i?
-08

*Tittade du på tecknat när du var liten?
-Jaa, jag älskar fortfarande tecknat!!

*Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? inte så stort, men det räcker absolut, det finns ju ett systembolag!

*Hur många syskon har du?
-4

*Är du blyg inför det motsatta könet?
-Jag är nog blyg inför alla numera.

*Vilken film kan du alla replikerna till?
-Den lilla sjöjungfrun

*Äger du några band t-shirts?
-Nope, men jag skulle beöva ett gäng nu när allt består av barnspya efter 15 minuter

*Hur många stolar står kring ditt köksbord?
-4 + en barnstol

*Läser du för skojs skull?
-Nee det är sällan

*Pratar du några andra språk?
-Engelska, och några meningar spanska =)

*Diskar du din egen disk?
-Nej, jag har en diskmaskin som sköter sånt åt mig =)

*Har du gråtit offentligt?
-Jajjemensan, alldeles för ofta, jag är känslig av mig.

*Har du en stationär dator eller en laptop?
-En lappis

*Försöker du alltid lära dig nya saker?
-Jaa, av saker som jag är intresserad utav.

*Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? inget utav det faktiskt

*Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
-Jajjemensan

*Kan du kasta macka?
-Va???

*Har du någonsin varit på Jamaica?
-Nej

*Vad har du med dig in på bion?
-Maja, en pop corn och en stooooooor cola

*Vad har du för väder?
-Minusgrader och blåsigt värre

*Har du en blogg?
-Ja

*Gillar du att flyga?
-Gjorde det, nu när jag har Marcus med mig är det desto jobbigare.

*Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
-Snäll, det är viktigast!!

*När sov du senast på golvet?
-När jag var i Umeåå sist och drack två glas vin ochb lev snurrig, då somnade jag till en stund på badrums golvet =)

*Vilken är din favorit drink?
- Oj, dricker inte ens drinkar och kommer inte på namnet på den jag tyckte bäst om förr =)

*Gillar du din boende-situation?
Mjoo det gör jag väl, men vill ju allra helst till Umeå eller Karlstad igen.

*Vilken är din mammas hemstad?
-Umeå

*Din pappas hemstad?
-Umeå

-Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
-Alldeles för mycket, kanske 12 timmar

*Är dina dagar fullbokade och stressiga?
-I alla fall sen man fick barn, stressiga i alla fall, fullbokade till honom då.

*Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
-Nee jag tror inte det, va nog rätt tyst på lektionerna, sov mest.

*Vilken är din favoritfrukt?
-Banan

*Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- Japp, ju fetare desto godare!

*Hur gammal blir du nästa födelsedag?
-27, svårt att glömma när Elin alltid påminner mig om hur gammal jag blir.

*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
-Nej

*Tror du på liv på andra planeter?
-Neee, det gör jag nog inte

*Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
-Viktor

*Tror du att Gud är man eller kvinna?
-Man

*Vad var det senaste du åt?
-2 ägg

*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
- Båda delarna

*Hur valde dina föräldrar ditt namn?
-Blev nog bara så

*Gillar du senap?
-japp

*Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
-Att jag måste ringa mamma

*Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
-Tror inte att jags kulle våga

*Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
- Kommer inte på nån nu

*Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
-Eftersom tradera är ett samarbete med ebay så köpte jag en åkpåse till Marcus

*Tycker du om att krama folk?
-Kramar är mysiga

*Skulle du säga att du är trendig?
-Nej absolut inte, men jag äger en Ck väska *stolt*

*Äger du en digitalkamera?
-Ja, jag skulle inte kunna leva utan den

*Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
-Mmmm

*Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
-Bakom stängda dörrar

*Tycker du att du är attraktiv?
-Nej

*Vad är du allergisk mot?
-Gräs, pollen, pälsdjur

*Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
-Nej, men man borde ju få det...

*Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
-Ingen som vet ingen som vet

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, kom till karlstad nu! =)

Maja sa...

Nu ska du ju som stanna kvar här :)

Elino sa...

hihi.. jag gillade din redovisning ;) och angela.. du ÄR attraktiv!!!

Anonym sa...

alltså,, elins kommentar är min.. jag vart inloggad på elins google sida.. jag fattar inte hur?? hahahha.. jajaj.. det är iaf jag som skriver. Puss å kram stigedahl =)

Anonym sa...

haha tycker du att jag alltid påminner dej om hur gammal du är?? :) neee... bara det att jag kan ringa endast för att säga det.hihi!
kan vi inte ringas ikväll?? pusspuss