BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/14/2009

945.000 pund

Grattis du har vunnit 945.000 pund fick jag ett meddelande om på min mobiltelefon ikväll WEEEE tänkte jag ;) Nej då, förstår att det inte är på riktigt, jag skulle maila någon om jag hade några frågor, och det är väl självklart att man skulle ha frågor när man inte har deltagit i någon tävling, så då får man säkert vinsten inpacketerat i ett stoooort virus som man får på datorn. Nepp, skulle däremot bli hemskt glad ifall pengarna damp ner i brevlådan :)

Jaha, melodifestivalen var ikväll... Tacka gudarna för att inte Af Ugglas vann, låten som vannär rätt mäktig ändå, menhhelst hade jag velat se red fox vinna, dom gick inte ens vidare till finalen
:(

Denna dagen har gått otroligt fort, vi åkte iväg på förmiddagen ut till Solna till elon och tittade på vitvaror, men vi har inte besämt någonting, men blev mer bara förvirrad av alla mått hit och dit, och en massa olika märken och kataloger, men vi får väl se när vi orkar ta tag i det hela.
Sen hann vi inte mer än hem, gjorde i ordning lite mat till Marcus och skyndade mig iväg in till stan för att träffa min vän Maha som bor i Helsingborg som jag inte har träffat på 3½ år nu, före det vare väl en 6-7 år sedan.
Alltid lika skoj att visa upp min prins, och framför allt super roligt att få träffa Maha och en hennes karl som hon har hunnit med att gifta sig med :)

På vägen in till stan så satt Marcus och skrattade glatt i barnvagnen och då såg jag, första tanden är på väg, och redan nu på kvällen så känner man den till och med, vass och otäck, tur i oturen att jag inte ammar mer än en gång vartannat dygn när det känns att jag har lite :) Vill inte gärna bli biten.

Nu väntar ett avsnitt av glamour

Marcus fick syn på Viktors burk med koffeintabletter, och han tyckte att det va hysteriskt roligt läte från den, nu ska jag banne mig inte köpa mer leksaker han tycker ju allt annat är mycket roligare hahaha sötisen min

Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha! Gud vilken go och knasig unge han är, Marcus!! Heeelt underbar!

Jag tycker faktiskt att Snälla, snälla var en BRA låt! Jag är supernöjd med top två i år. :-D

Anonym sa...

haha men fyfan va söt unge du har=)