BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/26/2009

Earth hour

Ska ni va med? Släcka ner allt på lördag mellan 20.30-21.30
Va med förra gången men då rörde det sig bara om en minut, och jag tror att vi var dom enda på området som släckte ner.
Mitt i robinson, men man bill ju att världen ska va en bra plats för Marcus när han växer upp!
Jaa, det får man tänka på, jag har några dagar på mig att bestämma mig.

För övrigt blev jag sprutlackerad idag, Marcus är inte riktigt bra i magen alltså, skulle gå och byta bajsblöjan, stod och vek upp benen för att torka och då sa det
-PFFFFTTTT!
olyckan var ett faktum,,, det rann bajs från min mage, nerför byxorna och hela golvet och till och med mattan, tror nog att han slog nåt slags rekord, det va säkert en meter det flög.
Alltid lika "skoj" med barn!!! :)
På tal om det ligger han bredvid mig på golvet och pruttar för fullt, så nu är det väl dags igen, går det inte att köpa förkläden som man har på jobbet någonstans?

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! Det där har hänt mig, nääästan. Då M var yngre så bajsade hon så att det skjöt ut ur rumpan, fast jag lyckades flytta på mig just innan det skulle träffa mig. Då jag sedan böjde mig ner för att torka upp det som kommit på golvet (M låg kvar på skötbordet och A höll en hand så att hon inte skulle fara nånstans) så visade det sig att hon inte var klar. Ytterligare ett skott avlossades och träffade mig i skallen! YUMMY