BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/14/2009

Friii day

(SHIT va stor jag va,, 6 dagar efter födde jag en liten prins)



Fredag, Friday, Fri dag...

Jaa om man inte har ett litet barn hemma kanske ...

Han är i alla fall på bättringsvägen, han hostar betydligt mindre, och näsan har slutat att rinna, men han sov uruselt även inatt, och jag med, inte bara pga honom, men jag had ju så ont i halsen, ni vet när det känns som om man har en hårboll i halsen och man gör allt för att svälja den, men det går inte, så ligger man bara och tänker på att den ska bort, åt massor av halstabletter, men ingenting hjälpte alls.

Sista gången jag kollade på klockan hade den hunnit bli 03, och strax därefter så vaknade ju självklart Marcus så jag fick trängas bredvid han också. Tycker det är så skönt att somna första gången själv, så man kan ligga och breda ut sig, sen när han vaknar och vill äta så tar jag över honom till våran säng, det är jätte jätte mysigt, men bland är det skönt att sträcka på sig =)


Idag är min näsa bättre, igår rann den konstant, jag avskyt verkligen att vara förkyld, sen blir jag irriterad på mig själv, klagar mer över en förkylning än vad jag gjorde under min 20 timmars förlossning, men kanske fokuserade man på priset man skulle få när man va färdig då istället.


ELON hade hemleverans, installation och bortforsling av gamla vitvaror, så vi ska ut till butiken som ligger i sundbyberg imorgon och kolla ifall dom har något intressant, tror att det kommer att bli jätte fint i köket med lite nytt, då behövs bara nytt kakel sen, sen tror jag att det är utmärkt. Vi blev bjudna till David och Malin igår också på lite tårta, men vi får se ifall vi åker förbi, och hur vi mår, dom brydde sig inte sa dom, men vad säger man inte???

Får höra imorgon igen. Jag tror inte Marcus smittar nu det är u som bara lite hosta, och det vet man ju själv när man är förkyld att det kan sitta kvar ett bra tag efter.


Jag har drömt så konstigt saker nu när jag varit sjuk också, igår på dagen när jag vilade med lillen så drömde jag att Marcus började simma på rygg längs golvet hur fort som helst, jag tittade på Viktor och såg förskräckt ut, sen så for han upp på bordet när jag gick och tittade på honom så hade hhan vita ögon, han hade jävulen i sig :/

Satte mig med min syster och började läsa bibeln och satt med ett guld halsband som visade ett kors med jesus på och höll handen på bibeln, varav smycket gick i 1000 bitar och det började komma rök ur bibeln. Shit det va skit läskigt.

Inga fler såna drömmar tack.


Kramar A

0 kommentarer: