BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/06/2009

sjukgymnast och besök hos kusinen


Imorse klockan 03.03 vaknad ejag av den här låg och pratade i sängen, det va kolsvart i rummet ändå va jag tvungen att smyga upp och hämta kameran, tycker han ser så go ut. =)


Skönt att höra att det är fler som har varit med om liknande incidenter med sina barn, om att dom har ramlat ner från sängen, läste faktiskt i en tidning för några månader sedan, det handlade om vad som skulle ha hänt innan barnet har fyllt ett år, och ramlat ner för sängen fanns faktiskt som ett alternativ.

Men det var inte roligt alltså.

Men som sagt, allting har gått bra, han var lite röd på sidan av huvudet på morgonen efter, men inte längre, så det blev varken en bula eller ett blåmärke.


Idag har vi varit till sjukgymnasten, för att åter ta en blick på Marcus huvud som har varit väldigt platt baktill, hon tyckte att det såg mycket bättre ut nu också, och att det kommer att bli ännu bättre, men sen menade hon på att jag,, haha va också lite sned baktill så att han kanske helt enkelt hade mitt huvud. Jahapp där ser man...!


Efter besöket hos sjukgymnasten var jag förbi mitt jobb en sväng och skrev en ledighetsansökan, sen gick jag till babyland och inhandlade lite fler nappar, Marcus är bortskämd och ska bara ha de dyraste och de som bara finns att få tag på där.

Sen tog vi en sväng förbi Linus och Maja och träffade lille kusin Felix som är 5 veckor äldre.

Han är snabb i utvecklingen alltså, han ålade fram i full fart när han va 5 månader och nu, (jag har inte träffat honom på ett tag) så kryper han , men inte riktig krypning utan han går på alla 4, fötter och händer hehehe han ser så rolig ut, han sitter och så fort han kommer åt en kant så ställer han sig upp. Han kommer att gå vääldigt snart.

Men jag är inte avis, tvärtom, jag är nöjd så länge Marcus i alla fall ligger på golvet, nog jobbigt att hitta honom nu när han drar runt i all sin glans :)


Nu blir det mer Let´s Dance

Kramar A

0 kommentarer: