BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/21/2009

Massage mmmmm

Oj jävlar vilken dag, gnäll, skrik och klagan från starten idag, började till slut att tänka att han har det jobbigt för tänderna han håller på att få överallt, så jag gav han en alvedon, placerade han i vagnen och gick ut och gick i 40 minuter och gjorde lite ärenden,, och när jag kom hem, hade jag en ny bebis, så kvällen har varit helt fantastisk!! =)
Och det va riktigt skönt efter den här dagen faktiskt.
Hämtade ut ett paket från goboken, jätte fina böcker, Marcus var alldeles till sig, av alla fina detaljer på bilderna, så var det en sångbok med och en liten mjuk krabb skallra som han också tyckte väldigt mycket om, men jag tycker ändå att det är lite dyrt så jag ska gå ur när jag kommer mig för det, jag har ändå 1000 disney böcker som jag fick av syrran.

Imorgon blir det ingen sovmorgon för min del fastän Viktor är hemma, för jag ska på massage på axelssons spa, fick det i julklapp av Viktors syster och hans tjej, men det har aldrig passat att åka på det för Viktor har haft så fullt upp med c-uppsatsen på helgerna, så har jag tagit mig ut, så har det fått vara lite viktigare saker, men nu behöver jag det mer än någonsin, när Marcus har kinkat så på slutet.
Det är en terapeutisk massage i 50 minuter, jag fick välja mellan terapeutisk och klassisk men jag valde terapeutisk, för jag vill att dom ska koncentrera sig på svanken och högra sidan av ryggen, för det är där jag får så fruktansvärt ont när jag går och bär hela dagarna.
Klockan 11 ska jag infinna mig!!! Wont miss it for the world!

Senare ska jag möta upp Viktor och köpa träningskor, dags för mig att börja röra mig visst, blir ett kort på friskis och svettis, lite step och gympa passar mig nog bra, jag avskyt styrketräning.

Viktors mamma är i sverige också, så vi ska väl försöka att träffa henne imorgon också, och hoppas att inte lillen är för blyg för henne,,, :S

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Due, om dom har det på det F&S så kan jag rekommendera skivstångspassen, skitbra träning!