BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/29/2009

Dagen!

Earth hour igår, släckte ni?
Vi fuskade iofs lite, men alla lampor släcktes ner och vi höll mörkt hela timmen, fuskade och hade tv:n igång, men bättre lite än ingenting???
Vi kikade ut genom fönstret och i vissa fönster såg man levande ljus va tända, mysigt på nåt vi.

Idag va vi iväg på lunchen, såg att jag hade skrivit middag, men det var fel av mig.
Frågade Viktor ifall han trodde att hans pappa och bror kommit ihåg att ställa om klockan, om han inte skulle ringa och kolla för säkerhetsskull, men nej.
Sen ringde först brorsan, 20 minuter innan vi skulle träffas, Han hade inte en aning om klockan, pga detta ringde Viktor sin pappa, som inte heller hade en aning. Hahah vi kom 10 minuter för sent men det gjorde ingenting.
Viktors pappa stannade hemma, pga vissa omständigheter, men det va roligt att träffa de andra.
Men som jag farhågade var Marcus jätte skrikig, men det gick bra om han fick stå och hoppa i mitt knä, så vi fick äta i omgångar.
Såg ikväll att en hörntand på nederkäken är på gång, så där har vi väl förklaringen.

Jag gillar inte detta med att ställa om klockan, jag tror att jag kommer att behöva gå upp ännu tidigare på morgonen, jag har märkt att Marcus sover så länge det är märkt, så fort det börjar ljusna ute så vaknar han, Jag har persienner, men det blir ljust i alla fall, har till och med hängt upp en svart filt ovanför fönstret, men det kommer igenom ljus i alla fall, kanske borde köpa en mörkläggningsgardin? Uhh jag kommer ju att få börja stiga upp 4 snart... och jag som är nattmänniska.

Nu ska jag bli peppad av the biggest looser igen. Helt seriöst, jag gråter tilla vsnitten för jag tycker att dom är såna kämpar! Heeeeeelt otroligt!!!

Kramar A

0 kommentarer: