BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/15/2009

JIhooo


Satte mig med datorni knät framför tv:n, ser lite smått ibland, och ser att det är säsongspremiär av supernatural =) weeee

Såg sista avsnittet förra säsongen och jisses vad spännande, roligt att få se fortsättningen nu, jag har sett alla säsonger tidigare också, men på internet... Riktigt bra serie faktiskt, men jag har blivit lite hoppig av mig, börjar tycka sånt där är läskigt, men jag ska försöka i alla fall!


Nu ser man ett litet riskorn nere i Marcus käke, och jag har lagt ihop 1+1 och börjar förstå att det är därför han sovit så dåligt på slutet, läste även på internet igårnatt att det var väldigt vanligt med störd nattsömn, för att det gör mer ont då, och dom rekommenderade i såna fall en alvedon ifall det va jobbigt, så jag tänkte att jag skulle prova ikväll, och han har faktiskt inte vaknat än, så det verkade ju onekligen som att det hjälpte.


Ja har inte gjort ett jota idag, sovit mest, sen blev jag så stressad mot kvällen att jag inte hade gjort en endaste sak, så jag började rensa i ett köksskåp, där hittade jag allt mellan himmel och jord, och hahaha tro det eller ej, 4 tubar med treo =) Så nu har jag ett lager för kommande skallebanker.

Sen gick jag vidare och började med att göra i ordning i klädkammaren, som faktiskt är Viktors, han har en egen walk in closet, är inte det tjejers dröm?? Han delar den med Marcus barnvagn i o f s... Jag hade gärna velat ha den själv, och sätta upp en spegel där inne, men jag har insett av Viktor betydligt mycket mer kläder än mig, så det är inte mer än rätt. Så sjukligt mycket kavajer, finbyxor och skjortor,, och ändå har han dom bara på jobbet.


Känner mig rätt frisk idag annars, Viktor däremot blir bara sämre och sämre, och Marcus hostar och rosslar lite, men som sagt det sitter nog kvar ett tag, det brukar det ju göra på en själv.

Imorgon ska jag nog ringa hon i mammagruppen och fråga ifall hon vill ut och gå med mig, känner att jag måste göra något, nu börjar supernatural igen, så på återseende!


Kramar A

0 kommentarer: