BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/17/2009

Gordon

Vilken dag, Marcus väckte mig 7, det är alldeles på tok för tidigt, gick bara och väntade på att han skulle bli trött igen så vi fick vila, när han sover med mig brukar han vila i ca 2 timmar, vid 10 blev han trött, hoppade glatt till sängen och somnade rätt fort så vaknade jag av att en glad Marcus ligger och sliter mig i håret och petar mig i näsan, klockan hade hunnit bli 10.15
jahapp, ännu tröttare än vad jag var innan blev jag ju tvungen att stiga upp igen, men nu när klockan inte va så mycket på dagen fick jag för mig att göra lite saker, så jag ringde till en präst, jag ringde och bokade tid för massage på lördag, + att jag pratade med min chef.
Servicehuset som jag jobbade på, läggs ju ner till sommaren, så när jag kommer tillbaka från min mammaledighet finns det inte kvar.
jag har varit lite orolig för detta med omplaceringar och sånt, för vart man kommer att hamna, men nu ringde chefen i alla fall och berättade att jag får följa med henne, till det stället som hon blir chef för, känns faktiskt jätte skönt!
Det är ju super att känna någon, och inte allra minst chefen ;)
Men sen sa hon att hon skulle hålla ögonen öppna ett annat ställe som jag egentligen hellre vill till för där ska min älskade vän Maja jobba, och det är lite närmare för mig att ta mig dit också, men jag tror nog att jag blir nöjd hur som helst,, demensboende båda två. Inte mitt första val, men va tusan, nån gång ska man väl göra sånt också.
Det är ju inte riktigt vad jag är van att jobba med.

Nu sitter jag och ser på Gordon ramsey, nån annan som tycker han är läcker?? Jag tycker han är het!

Känner att jag inte alls orkar skriva nåt mer idag. :)
Får bli mer imorgon
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

sötnos :) vill jobba med dig också, bra att du hamnade hos Päivi för det kan hända att jag hamnar där också ;) puss