BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/08/2009

host host

Imorse fick jag sovmorgon, ni kan aldrig gissa hur länge jag sov...
14.30!!!!!
Viktor gick upp med Marcus imorse så var dom ute på promenad och så, sen vaknade jag till och skulle upp och va med honom och låta Viktor plugga, men då märkte jag att han va trött så vi gick och la oss igen och jag somnade självklart också, halv 2, väcker Viktor mig och säger att lunchen är färdig, men jag bestämmer mig för att ligga kvar, för jag tänkte att Marcus säkert vaknar när som helst och jag vågar ju inte låta honom ligga själv i våran säng längre, jaa, jag somnade också om igen, och nästa gång jag vaknar är klockan halv 3. DÅ steg jag upp, inte för att jag va pigg, utan mer förskräckt utav att klockan va så mycket, började springa runt och gapa och blev uppstressad, så Marcus vaknade därefter också, fattar inte att han sovit så mycket, men å andra sidan tar det väl på krafterna att vara sjuk.
Hostan låter lite värre idag, men fortfarande ingen nästäppa eller rinnande näsa,, (tur det, peppar peppar)
Skulden över att ha sovit bort halva dagen gjorde sig påmind, så jag har haft fullt upp till nu, jag har städat, dammtorkat, diskat, tvättat 5 maskiner, dammsugit, plockat och däremellan sprungit med en gnällande Marcus på armen, stackarn, det skär i hjärtat varje gång jag hör honom och sitt rosslande host. Usch, kan inte vara kul, men han äter som vanligt i alla fall och verkar inte vidare medtagen än lite tröttare än vanligt, men det förstår man ju när sömnen avbryts.
Nu har jag i alla fall vikt all tvätt och Marcus sover, så nu ska jag njta av lugnet
Kramar A

0 kommentarer: