BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/21/2009

Ny människa!




Idag vaknade man vid 09, nästan sovmorgon ju?

Hann bara slänga i mig lite mat, sen var det dags att dra sig iväg mot axelssons spa, som vanligt nu när man har barn så kommer man aldrig iväg i tid, så jag fick nästan springa sista biten, och hoppades att jag inte var alltför svettig vak på ryggen när jag kom fram, kom fram tre minuter innan utsatt tid. Så jag behövde inte vänta länge,,, självklart var det en kille som skulle massera, en ung en, så där kanske 22,,, och jag som avskyr när killar ska göra saker på min kropp, tycker att det är otroligt pinsamt, men han lämnade mig ifred när jag bytte om i alla fall.,, =)

Massagen var otroligt skön, han koncentrerade sig på mina "problem" områden, där jag får ont när jag bär på Marcus, och det känns en otrolig skillnad, jag känner mig nästan mjuk i kroppen nu, även fast de 50 minuterna han höll på, kändes som en ynka tio minuter.

Efter jag kom hem, så satte jag igång och röjde undan det mesta här innan farmor kom på besök, men dom va bara här kanske tio minuter, så dom hade nog inte märkt nån skillnad... på hur det såg ut, men vi ska träffas imorgon igen.

Marcus var faktiskt inte rädd för henne, och det kändes jätte bra, när dom träffas så sällan, och det måste ha känts bra för henne också.


Kramar A

2 kommentarer:

Maja sa...

AVIS!!! ill åsså ha massage :( morr

Anonym sa...

skit vad stor han är