BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/02/2009

Update...




Nu är man hemkommen från Umeå igen, tillbaka till ensamheten i stockholm.


Självklart längtar man till sig hem, Viktor och såklart Selma, men ensamheter är ingenting som lockar.




Helgen i Umeå va super, blev en lång helg med Ulli kan man säga. På fredagen åkte jag och Marcus hem till Ulli, där åt vi middag med Emelie och Anna också, sen kom Johanna förbi en sväng också och träffade lillen, hon hade aldrig träffat honom förr, det är alltid roligt att få visa upp min ängel. Han skötte sig utmärkt hela kvällen, han gnällde knappt, åkte hem när jag insåg att han hade hållt sig vaken 5 timmar, tyckte att hon kanske behövde sova då.


Jag hade så roligt med Ulli ( vi har inte umgåtts på flera år pga lite saker) före det var vi bästaste kompisar i flera år och hängde ihop konstant, till och med så att mina föräldrar köpte påskägg och sånt till henne med, hon blev som en extra dotter för dom, jaa tillbaks till det jag skrev om, jag hade så roligt att få prata med henne om allt och ingenting att på lördag förmiddagen ringde jag och hörde ifall hon ville med på stan, så det blev en hel dag på stan tillsammans också, och efter att ha haft så kul på dagen så fick jag vääldans lust att följa med dom ut på kvällen, Ulli och Johanna, resterande hade hunnit bli sjuka.


Så efter jag lagt Marcus drack jag en cider och for iväg till stanoch mötte upp och gick på cover club i Umeå. Johanna tappade vi bort efter 5 minuter, men jag och Ull hade as skoj hela kvällen.


Träffade en massa gamla kompis, jag drack bara två öl ute, men jag kände mig jätte berusad, men det var väl mest berusande glädje kanske :)


Jag kände mig som hemma!




Flygresan hem till Umeå idag gick i alla fall jätte bra, Marcus var en ängel, han satt i mitt knä, satt och glodde rakt fram i 10 minuter och smekte mig i håret, sen somnade han, så jag fick äta matlådan och dricka kaffet i lugn och ro, sen vaknade han upp sista kvarten och satt och pratade med killen i sätet bredvid :)


Så allt gick bra, nu kanske man inte gruvar sig lika mycket för nästa gång man ska resa.


Det lär väl bli om 2 månader ungefär när Ingela får barn.




Imorgon blir Viktor 27 år, jisses tiden går fort, vi var 19 när vi blev tillsammans, snart är han en gammal gubbe.




För övrigt så blev Marcus så otroligt glad att se Viktor så jag skrattade så tårarna rann, han blev alldeles till sig, skrattade högt av att bara titta på V, och pratade för fulla muggar och skrattade, undra vad han hade på hjärtat egentligen, om han berättade om vår tid i Umeå kanske.


V tyckte ju såklart att detta va jätte kul.




Nu ska jag se på lite serier, ligger 1½ vecka efter på allt!!!


Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket bra inlägg!

Så du gick ut din rackare. Fan vad roligt :)

Hoppas du får det gött i stockhöm.

Pusspåre